سلام به همگی . از روی همگی شرمنده ام . راسیتش بلاگفام فیلتره . اینترنتم از طریق محل کارمه و اونجا هم بلاگفا و سایر سایتهای وبلاگ فارسی به علت کثرت استفاده همکارا در تایم کاری ؛ فیلتره!!!!!!!!!! کامپیوتر خونه هم که شرمنده ماههاست که ویروسیه و تقریبا نیمه تعطیل . منم که نمی تونم با 2 بچه شرور برم بشینم تو کافی نت ! این شد که مدتها بود نتونستم سری به اینجا بزنم . اگه بخام از مشکلاتم بگم این قصه سر دراز داره . همین قدر کافی بود.
پارمیس الان 1 سال و نیمه است و پرنیان هم 5 سال و 9 ماهه . پرنیان چون نیمه دومیه امسال به پیش دبستانی میره . پارمیس هم توی همون مهدکودکی که پرنیان میره پیش دبستانی , میره مهد کودک . با همند . از قصه زندگی همیشه مریض پارمیس براتون بگم که بچم مدام مریض بود , یا توی بیمارستان بستری بود , و یا این دست آخریه که چای ریخت روی دلش و بچکم حسابی سوخت . البت فقط روی دلش سوخت و 16 روز توی پانسمان سوختگی بود !!!!خدارو شکر یه مدتیه که بلاها از دور و برش دورند و گلکم سالمه . ایشالا همه بچه ها همیشه سالم باشند و خوب. آمین .
پرنیانم که دیگه خانومی شده برای خودش (البته اگر شیطنتهاش بذارن ) .گهگاهی توی بچه داری کمک می کنه. توی مهد مواظب خواهرشه . ولی هنوز توی بهم ریختن خونه و گنده کاری پیشقدمه . دوچرخه سوار قهاری شده و نقاشی های قشنگی می کشه .
منم که از شدت فعالیت سر کار ,کارخونه و بچه داری همه میگن لاغر شدم . وقت سر خاروندن ندارم . هراز چند گاهی هم شدیدا فکر استعفا می زنه به سرم . اما 11 سال سابقه مانعم میشه . شایدم همین روزا یهو استعفا دادم !!!!!!!!!!!!
همسری هم که سر خودش رو علاوه برکار اداری صبح , به شراکت و فعالیت توی کلینیک ترک اعتیاد آریا در شیفت صبح و عصر گرم کرده . اما تحت هیچ شرایطی از باشگاه رفتن و مسابقات والیبالش دست بر نمی داره .
و حالا گزارش تصویری :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ما را در سایت پاییز 96 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 169