سلام .طاعات قبول .
از شدت ګرمای هوا و فشار ماه رمضون دیګه رسما بریدیم . والا . حکم بازخریدم اومده و تا u200du200du200dآخر شهریور بیشتر سرکار نمیام. بعدش میرم دنبال زندګیم و بچه هام . هووووووووورا 
بچه ها کم و بیش خوبند . شکر .
بعدا نوشت :
وای !!! پستهای سال 93 کلا پاک شدن !!! حداقل 12 پست داشتم . ماهی یک پست 


ما را در سایت پاییز 96 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149