سلامشاید دیکه وبلاک نویسی قدیمی شده باشه ، اما من هنوزم دوست دارم روزها و ماههای عمر خودم و زندکی دخترامو هرچند مختصر اینجا ثبت کنم.
دلم نمیاد وبلاک 10 سالمو ول کنم و برم u200d دنبال کارم ! استیکر سن دخملا رو آپدیت کردم...



ما را در سایت پاییز 96 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164